BrikBiz: BrickLink Winkel Beheer App
BrikBiz is een uitgebreide mobiele applicatie ontworpen voor BrickLink-winkel eigenaren, waarmee ze efficiënt hun winkel onderweg kunnen beheren. Met BrikBiz kunnen gebruikers eenvoudig inkomende bestellingen volgen, berichten sturen naar klanten, voorraad bijwerken, toegang krijgen tot de Prijs Gids, zoeken naar catalogusitems, en gebruik maken van de Onderdeel Uit Waarde functie. De app biedt functionaliteiten voor bestelbeheer, voorraadbeheer, catalogus opzoeken, onderdeel uit assistentie, cloud synchronisatie, en integratie met de officiële BrickLink Store API.
BrikBiz vereist een BrickLink Verkopersaccount voor gebruik en biedt gebruikers de mogelijkheid om bestellingen te bekijken, bestelstatus bij te werken, berichten te sturen, feedback te plaatsen, voorraaddetails te beheren, prijzen in te stellen, gedetailleerde iteminformatie te bekijken, partijen als compleet of incompleet te markeren, en gegevens te synchroniseren over meerdere apparaten. Gebruikers kunnen beginnen met de gratis Orders lijst functie en kiezen voor BrikBiz Premium om toegang te krijgen tot geavanceerde functies zoals voorraadbeheer, catalogus opzoeken, onderdeel uit assistentie, en cloud synchronisatie via maandelijkse of jaarlijkse abonnementsplannen.